BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Amero og FlexPOS er netop fusioneret under navnet Amero, og stien er lagt til at forløse vores store potentiale som en af frontløberne i markedet for POS-systemer. For at nå bredt ud med vores nyskabende løsninger, tror vi på, at de bedste salgsresultater kommer gennem en kombination af stærke inbound og outbound salgsindsatser.
Vi gør det rigtig godt på inbound i dag! Vores seje marketingteam udvikler løbende værdiskabende indhold og budskaber, som hjælper både nuværende og nye potentielle kunder. Vores dygtige salgsteam rådgiver og hjælper vores +1000 kunder og de inbound leads, der kommer ind. Vi vil gerne løfte vores outbound salgsindsatser. Der kommer du ind i billedet som vores nye outbound salgsspecialist i rollen som Salgskonsulent.
Vi tilbyder dig en potentielt karrieredefinerende udvikling i salg, hvor du bliver frontløber på vores outbound salgsindsatser. Du bliver en del af en virksomhed med en levende kultur båret af værdier som en integreret del af dagligdagen, der er kendetegnet af, at vi gør det vi siger, og at vi ikke oversælger vores løsninger. Vi går efter, og er vilde med, stærke resultater og store ambitioner, men vi går ikke på kompromis med vores værdier og et familie- eller fritidsliv, der skal hænge sammen.
Her er nogle af de store fokusområder, der gør dig til en succes de første 2-12 måneder i jobbet:
- Gennemfører et introduktionsforløb, hvor du får et grundigt indblik i Amero – både i produkter og løsninger samt i salgsprocessen. Du kommer med på salgsmøder og installationer, så du lærer processen at kende fra A-Z.
- Du er nysgerrig og fortsætter i løbet af den første tid med at dygtiggøre dig i vores løsninger. Du opnår i den periode en høj grad af forståelse for sammenhængen og arkitekturen i vores løsninger, så du efter 2 måneder kan påbegynde outbound salgsindsatser via telefon, LinkedIn, møder og hvordan du ellers ser, at vi kan lykkes med outbound salgsindsatser.
- Du bidrager til, at vi lykkes som ét team, så fra der er gået 14 dage, er du en del af køen for vores salgstelefon, hvor du hjælper de kunder, som ringer ind med både små og store forespørgsler. Når du er kommet godt ind i vores løsninger, tager du også del i de inbound leads, som kommer ind via telefon, netværket og amero.dk.
- Efter 3 måneder har du med sparring landet den første kunde, der både kan være startet et inbound og outbound lead. Du begynder herfra at opbygge en solid lead-pipeline, hvor du løbende bliver klogere på, hvilke outbound salgsindsatser der skaber de bedste resultater. Det er altafgørende, at du sælger løsninger med en høj grad af integritet og med en detaljeret og god overlevering til dine kolleger, som skal implementere løsningen. Kunden skal opleve, at det de har aftalt med dig, også er det, som bliver leveret.
- Efter 12 måneder er du i samarbejde med vores Head of Sales blevet den, som dine kolleger kigger imod, når de ønsker sparring på deres egne outbound salgsindsatser. Du bringer nye initiativer ind i vores salgsindsatser, og du formår at tage initiativerne fra idé til eksekvering med en solid plan bag.
Når vi ser længere frem…
…så ønsker vi at fortsætte væksten, og det vil naturligt åbne muligheder for dig. Du kan mentorere kolleger, der ønsker at dygtiggøre sig i outbound salgsindsatser. Du kan blive en værdifuld rådgiver for vores større kunder, fordi du har formået at udvikle dine indsigter i vores egne løsninger og sammenhængen med kundernes andre forretningssystemer. Du kan blive ansvarlig for dit eget kundesegment. Du kan…(indsæt selv forslag her).
Vi forestiller os, at du…
…er passioneret for outbound salg, og at du ser en stor værdi i at digitalisere og effektivisere danske forretninger gennem Ameros POS-løsninger. Du bringer en høj grad af IT- og forretningsforståelse, som du bringer i spil i dialoger med kunderne. Du formår at lave en struktureret plan, som du efterfølgende eksekverer på. Du er tålmodig, når der er lange beslutningsprocesser, og du ser et “nej” som en mulighed for at lære.
Det vigtigste er, at du ikke kan vente med at få lov til at være en del af en virksomhed, der har store ambitioner, og hvor det ikke er en kliche at sige, at det skal være sjovt at gå på arbejde.
Din kommende karrieredefinerende arbejdsplads
Amero har siden 2011 leveret POS-løsninger som forhandler af FlexPOS kassesoftware, der startede i 2005. I dag er vi én virksomhed, hvor der stadig er adskillige andre forhandlere af FlexPOS. Den 2. oktober flyttede vi sammen i nyrenoverede lokaler på Gunnar Clausens Vej 32, 8260 Viby J.
Vores +1000 kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag +40 medarbejdere, der værdsætter værdien i at være ét team, og hvor vi er dedikerede til fingerspidserne for det, vi laver. Vi hygger os med jokes over kaffemaskinen og et spil dart, og så har vi en fantastisk personaleforening, der laver mange givende arrangementer.
Er du klar til at blive salgskonsulent med drive for outbound salg?
Så glæder vi os meget til at modtage dit CV samt en kort ansøgning på skrift eller meget gerne en simpel video, hvor du sætter nogle ord på, hvorfor du bliver begejstret ved tanken om at arbejde for Amero i en rolle som salgskonsulent hos Amero.
Stillingen er i Aarhus. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at ringe til HR-direktør Sebastian Kastrup på +45 69 13 79 43 eller sebastian@amero.dk. Deadline for ansøgningsfristen er hurtigst muligt, da vi afholder samtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
AMERO ApS, Ved Lunden, 8230 Åbyhøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936850