BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du se dig selv være den, der står i spidsen for, at virksomhederne i Danmark gør op med lange, manuelle processer? Og dermed hjælpe hele organisationer til at blive mindre afhængige af enkeltpersoner i backoffice?
Så skal du kigge her!
På vegne af Visma IMS søger vi netop nu en Solution Sales Consultant (SSC), der vil være med til at styrke kendskabet til virksomhedens konfigurerbare dokumenthåndteringssystem IMS Case.
IMS Case bidrager til afbureaukratisering af organisationers administration og sikrer samtidig korrekt håndtering af bl.a. digital post, e-mails, faktura, GDPR-materiale m.m. samt samler systematisk alle dokumenter ét sted, hvor alle kan tilgå dem. Løsningen tilbydes som en cloud-løsning hostet i Visma IMS’ danske driftscenter.
For at styrke kendskabet til virksomhedens produkt i markedet, søges nu en Solution Sales Consultant, som kan bidrage til virksomhedens fortsatte vækst. Du vil i denne stilling være med til at sikre effektive arbejdsgange hos hundredvis af virksomheder og offentlige institutioner, mindske ressourcespild, procesoptimere og sørge for at mindske papirnusseriet.
Opgaverne vil bestå i at være ”first point of contact” til nye kunder;
- herunder udarbejde, udføre og følge op på digitale leads samt kampagne- og mailleads
- være opsøgende i eksisterende kundemarkeder samt afdække og opsøge nye kunder i nye markeder
Vi tilbyder dig til gengæld en yderst konkurrencedygtig lønpakke med en attraktiv bonusordning. I dit daglige arbejde vil du referere til den administrerende direktør.
Vi søger én som kan vækste forretningen… En rigtig jæger!
På dette stadie af Visma IMS' vækststrategi, har vi behov for en kompetent SSC, der kan vækste forretningen. Vores største krav til dig er derfor, at du er energisk, seriøs og salgsorienteret – en rigtig jæger!
Du må desuden have gode forudsætninger for høj forretningsforståelse. Din baggrund og faglighed afspejler tydeligt, at du kan forstå vores produkter. I og med at du er ”first point of contact”, skal du kunne omfavne IMS Case på en fagligt relevant måde, og med udgangspunkt heri kunne sætte dig i kundens sted, så du tydeliggør produktets styrker. Det er vigtigt for at få succes, at du formår at være ”trusted advisor” for kunderne, og at du er knivskarp til at udfordre deres behov ved at bringe din indsigt og produktforståelse i spil.
Som SSC hos Visma IMS er det vores ønske, at din kompetenceprofil og erfaring afspejler hovedparten af nedenstående kompetencer. Dette fordi den strategi, vi ønsker at anvende ud mod kunderne og slutbrugeren, kræver kyndige kundskaber i relation til it, digitalisering og B2B-salg i kombination.
Du har derfor gerne:
- Dokumenteret (+3 år) B2B-salgserfaring med system- og løsningssalg. Det er naturligvis også en fordel med erfaring i salg ESDH/EDM løsninger men ikke et krav
- Generel forståelse for Application Programming Interface (API’er) og gerne MS Office add ins
- Motivation for at arbejde med SMV-segmentet; små- og mellemstore virksomheder
- Viden om B2G-salg og dermed kendskab til offentlige udbud (SKI)
Du er en anerkendt relationssælger og formår at styrke relationen til eksisterende kunder. Det er desuden indiskutabelt, at du har store ambitioner på egne vegne i forhold til at opbygge ny business. Du drives altså af begge dele.
Du er god til at bevare overblikket i et til tider entreprenant miljø, og du ved, hvad det kræver, at et salg lykkes. Du kan gennemføre hele salgsprocessen frem til underskrift.
Du deler gerne ud af din viden og evner at medvirke til at skabe fælles succeser.
Praktiske oplysninger
Du bliver en del af en uformel organisation med højt til loftet og mulighed for at deltage i en masse sociale arrangementer. Pt. er der ansat 17 medarbejdere i Visma IMS, og det er tydeligt, at man arbejder målrettet med holdningen om, at alles arbejde bidrager til virksomhedens succesfulde vækst. Man gør meget ud af at sparre med hinanden og udnytte, at alle har forskellige kompetencer. Derfor bliver man aldrig overladt til sig selv i svære situationer.
Den rette kandidat vil som sagt blive tilbudt en attraktiv kompensationspakke med stor mulighed for at være medbestemmende i forhold til stillingens design og format.
Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S, Sommervej, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930436