BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne håndtere vigtige administrative it-systemer i en stor organisation? Vil du stemple ind, hvor samarbejde og faglig dygtighed går hånd i hånd? Og vil du bruge dit engagement til at gøre det nemmere at være borger, patient og medarbejder i Region Midtjylland? Så er du den rette person, vi leder efter!
Vi ser det som en naturlig del af vores organisationskultur at støtte medarbejderes udvikling og karriereforløb. Som en del af denne proces søger vi en ny kollega, da vores tidligere kollega har søgt nye spændende udfordringer internt. Vi er derfor begejstrede for at kunne byde en ny dygtig kollega velkommen.
Sammen med dit team i Administrative Produkter kommer du til at arbejde med en vifte af digitale løsninger rettet mod administrative medarbejdere og borgere. Som produktforvalter og it-professionel i Region Midtjyllands It-afdeling agerer du bindeled mellem strategi, brugere og teknologi for at it-understøtte forretningens arbejde bedst muligt. Her har du fokus på den tekniske implementering af løsningerne i vores it-infrastruktur og den centrale opsætning af programmer, så de bliver lette at anvende. Udvikling og programmering af løsninger overlader vi til vores leverandører og samarbejdspartnere.
Dine arbejdsopgaver bliver at:
- Yde 2. line support på din produktportefølje
- Koordinere og udføre fejlsøgning og –rettelser
- Koordinere implementeringer og opgraderinger
- Udføre porteføljepleje og konsolideringer
- Udføre Change Control
- Etablere og vedligeholde god dokumentation
- Varetage god leverandørkontakt
- Deltage i og bidrage til den digitale transformation.
Hvem er du?
For at kunne klare dig godt i jobbet skal du have:
- En it-faglig uddannelse eller tilsvarende erfaring og god teknisk it-forståelse.
- Naturligt flair for at kommunikere effektivt og tydeligt med både brugere, leverandører og specialister.
- Stærke samarbejdsevner og evne til at spille dine kolleger gode, både i dit team og på tværs af organisationen.
Derudover er du ansvarsfuld og opsøgende, både i det daglige arbejde, men også når ting går i stå. Du kan skabe og bevare overblikket, og vi forventer, at du udover at være dygtig til it, er engageret og samarbejdende. Du lykkes ved at bringe din faglighed i spil og kommunikerer effektivt med brugere, leverandører og vores kolleger i It-drift om den daglige drift af vores løsninger.
Du må gerne være nyuddannet. Her vil vi lægge vægt på en relevant it-faglig uddannelse med et væsentligt teknisk fundament, som vi vil bygge videre på. Da vi primært betjener det administrative område, behøver du ikke at have en uddannelse specifikt rettet mod sundhedsvæsnet. Men dit hjerte skal naturligvis banke for sundhed og velfærd.
Fleksibelt arbejdsliv og løbende udvikling
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med en arbejdsuge på 37 timer, et fleksibelt og hybridt arbejdsliv og betalt frokostpause. På kontoret er loftet højt, og der er plads til gode grin i den travle hverdag, hvor godt arbejdsmiljø og et stærkt kollegaskab er en fast del af hverdagen. Det er vigtigt, at du har tid til et liv ved siden af arbejde, samtidig med at vi lægger stor vægt på, at du kan udvikle dig. Vi arbejder derfor med løbende udviklingssamtaler og jævnlige 1:1-samtaler med din leder – så har du og din leder hele tiden fokus på din trivsel og udvikling.
Vi har i It-afdelingen også en løbeklub, en sportsklub, en strikkeklub, fredagsbar og forskellige andre aktiviteter, hvor vi er sammen om andet end det faglige.
Du bliver en del af en stor og slagkraftig it-organisation
Hos os skal du kunne meget, men ikke alene. Vi er en stor og slagkraftig it-organisation med mere end 500 ansatte, som du skal evne at spille god i en hurtig og effektiv opgaveløsning. Det gør du naturligvis, så vores brugere på hospitalerne kan gøre det, de er bedst til – at betjene og behandle borgerne i Region Midtjylland. Vi samarbejder professionelt og anvender ITIL som fælles forståelsesramme og grundlag for vores interne processer – alle nye kolleger bliver certificeret i ITIL. Vi værdsætter det gode, sociale og anerkendende arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og plads til forskelligheder og humor.
Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Klaus Natorp på 2924 1203 eller klaus.natorp@rm.dk
Send din ansøgning senest den 5. juni 2022. Vi forventer at holde samtaler den 15. og 19. juni og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i It på vores karriereside
Digitalisering på patientens og borgerens præmisser
It-afdelingen består af ca. 530 medarbejdere. Vi udvikler, drifter og supporterer it for de 36.000 brugere på hospitaler, institutioner og koncernstabe i Midtjylland. Vi er specialister i at udvikle samspillet mellem teknologien og de sundhedsprofessionelle. Vores strategi bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser. Digitale løsninger skal gøre det nemmere at være ansat i regionen og nemmere at være borger.
Få et indblik i vores hverdag på LinkedIn
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Olof Palmes Allé, 25, 8200 Aarhus N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/dygtig-it-professionel-til-administrative-systemer-i-stor-it-afdeling/zp8rw1/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840824