Er du vores nye grønne sagsbehandler på arrangement og bådpladsområdet?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drives du af at løse opgaver i et tværfagligt miljø? Er du holdspiller, serviceminded, åben og nysgerrig og i stand til at skabe resultater? Vil du være med til at samskabe og finde gode løsninger, og har du et personligt drive og viljen til at få det hele til at lykkes? Så har du nu muligheden, da Teknik og Miljø søger en medarbejder til myndighedsopgaver, der kan være med til at yde god sagsbehandling ifm. byens mange arrangementer og administration af kommunens bådpladser. 

Baggrund
Aarhus Kommune administrerer udlejningen af 265 bådpladser fordelt på fire strandområder ved hhv. Studstrup, Silistria, Ørnereden og Fløjstrup. Derudover er Aarhus en levende by med mange arrangementer, og vi søger derfor en kollega, der kan agere moderne myndighed, og som kan hjælpe med at sætte rammerne for gode arrangementer i vores fælles by, og understøtte den løbende sagsbehandling ifm. på bådpladsområdet.

Nutiden og fremtiden er behæftet med større kompleksitet i arrangementshåndteringerne - specielt i takt med at dynamikken i byen ændres. Det kan være i form af byens fysiske forandringer, vigtige begivenheder eller helt tredje, der kan ændre dagsordenen, vende det planlagte på hovedet og dermed skabe nye spørgsmål. Kort sagt – hvad kan man grundlæggende inden for de eksisterende rammer? Spørgsmål inden for denne dagsorden stilles vi dagligt, hvilket vi på bedst mulig vis guider de mange arrangører igennem. Dette gøres blandt andet gennem tæt dialog med de nærmeste kollegaer og øvrige myndigheder - som eksempelvis politi og brand.      

Beskrivelse af stillingen 
Vi søger en ’holdspiller’, der både er klar på at tage fat i de mange opgaver, men som også er klar på at samtænke løsninger med sine kollegaer ud fra en lyttende og ikke mindst bidragende tilgang. Vi tror på samarbejdet, og vi tror på, at løsninger på udfordringer i mange tilfælde findes i mellemrummene mellem blandt andet viden og erfaring. Viden og erfaring har ingen værdi i skuffen, og derfor ser vi det som en af vores fornemmeste opgaver at bringe det til fællesbordet. Den interne kultur er derfor også bygget op om, at det er legitimt af spørge sine kollegaer til råds, og det er afgørende at bidrage. 

Arbejdsopgaverne består primært i sagsbehandling af administration af bådpladsområdet samt rammesætning for brugen af arrangementsarealerne, hvor udlån af offentlige vejarealer og de grønne arealer til arrangementer er omdrejningspunktet. Derudover er der løbende arbejde med IT-systemer, som understøtter den daglige sagsbehandling og administration. Det er vigtigt, at du som sagsbehandler tænker i 360 graders løsninger, som også sikrer hensynet til resten af byen - naboer, erhvervsliv, naturen, trafikken mv. Da vi er en del af en politisk styret organisation, vil der forekomme udarbejdelse af skriftligt materiale til forskellige interessenter, internt og eksternt, og herudover kan der blive mulighed for inddragelse i/ansvar for forskellige mindre projekt- og udviklingsopgaver. 

Stillingen er forankret i Grønne Områder under Byliv, Teknik og Miljø, hvor du vil blive en del af en dynamisk afdeling på ca. 60 medarbejdere, som arbejder med myndighedsopgaver indenfor udeservering, mobilt gadesalg og arrangementer samt opgaver inden for drift og udvikling af kommunens grønne områder.   

Din profil 
Kendskab til arbejdsområdet og Aarhus er en fordel. Den rette kandidat er AC’er, og kunne f.eks. være uddannet biolog, geograf el. lignende samt har erfaring med sagsbehandling. Det er afgørende, at du motiveres ved opgaverne, og kan se dig selv være en bidragende og aktiv kollega. Herudover ser vi gerne, at du har kompetencer og erfaring, der matcher flere af følgende - ikke prioriterede - elementer:  
  • Servicemindet og dialogsøgende af natur.
  • Interesserer dig for de kystnære rekreative aktiviteter i kommunen
  • Besidder en vis IT-forståelse og er lærenem indenfor tekniske systemer.
  • Kan tænke i helheder og afsøge muligheder med henblik på de bedst mulige løsninger – for arrangementet og byen. 
  • Gode formidlings- og formuleringsevne i tale og på skrift. 
  • Er struktureret og stærk i administrative opgaver.
  • Er en tillidsfuld og imødekommende relationsskaber, der kan opbygge samarbejdsrelationer og netværk med både interne og eksterne aktører.
  • Har lokalkendskab til Aarhus og omegn. 

Opgaver 

  • Myndighedsudøvelse og arealadministration af bådpladser samt tilladelser på offentlige vejarealer, private fællesveje, de grønne arealer - som skove og parker - samt arealer ved vandet.
  • Dialog med arrangørerne ifm. afholdelse af løb, koncerter, demonstrationer, filmoptagelser mm.
  • Samarbejde med interne og eksterne myndigheder og fagpersoner samt andre relevante samarbejdspartnere/aktører i byen.
  • Tilsyn i forbindelse med bådpladser og arrangementer.
  • Understøt IT-opgaver inden for rekreative aktiviteter og faciliteter.
  • Afgrænsede projekt og udviklingsopgaver i relation til området. 

Som person forventer vi, at du er åben, udadvendt og har gå-på-mod samt evner at finde løsninger indenfor til tider faste rammer - sammen med arrangør, kollegaer og øvrige myndigheder. Du er handlingsorienteret og trives med at have mange bolde i luften, og du ser værdien i at indgå i gode fællesskaber med dine kollegaer og samarbejdspartnere på tværs af hele organisationen og forstår betydningen af, at dette er med til at skabe arbejdsglæde i hverdagen og giver værdi for opgaven. I visse tilfælde kan der være behov for eksempelvis tilsyn på skæve tidspunkter, hvorfor fleksible arbejdstider kan forekomme. 

Hvis du vil vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Afdelingsleder, Bertram T. S. Hacke på tlf. 41854542. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Der er tale om en fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.
Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 33. 
Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2023 eller snarest muligt. 
 
Læs mere om Teknik og Miljø, hvad du kan forvente af rekrutteringsprocessen og vores generelle løn- og ansættelsesvilkår her: Bliv en del af Teknik og Miljø (aarhus.dk)

Ansøgning

Deadline for indsendelse af ansøgning og CV er onsdag d. 3. august 2023. 
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
   
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Karen Blixens Boulevard 7, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/er-du-vores-nye-gronne-sagsbehandler-pa-arrangement-og-badpladsomradet/qegulw/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863282

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet