BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du passioneret omkring kreditorbogholderi og trives du i en rolle med varierende opgaver og betydeligt ansvar? Er du kvalitetsbevidst, struktureret og trives du med at arbejde selvstændigt og i team?
Så er det muligvis dig vi søger for vores samarbejdspartner i 8240 Risskov.
Som kreditor bogholder bliver du en del af et dedikeret regnskabsteam bestående 7 medarbejdere i en dynamisk virksomhed, som arbejder med større byggeprojekter. I denne rolle vil du få en central position i et erfarent team, hvor samarbejde og faglig sparring er i højsædet. Dit primære ansvarsområde vil være kreditorstyring, hvilket blandt andet indebærer bogføring af kreditorbilag, afstemning af leverandørkonti og håndtering af betalinger. Du må ikke være IT forskrækket, da virksomheden står over for implementering af et nyt IT- system. Lige så vel som du er en team-spiller, er du også selvkørende og kan arbejde selvstændigt. Fysisk tilstedeværelse er påkrævet.
Dine arbejdsopgave vil spænde bredt, men primært omhandle følgende:
- Bogføring herunder kreditor og finansbogholderi samt opfølgning.
- Diverse bankafstemninger og bogføringer her under rykker
- Afstemning af store mængder af faktura
- Oprettelse, betalinger og afstemninger af kreditkort posteringer
- Korresponderer på mails og opkald.
- Diverse ad hoc-opgaver.
Kvalifikationer:
- Relevant regnskabsmæssig uddannelse, og gerne bred erfaring indenfor økonomi
- Stærk IT-forståelse og stor faglighed indenfor Excel da der arbejdes meget i Excel
- Relevant regnskabsmæssig uddannelse, og gerne bred erfaring indenfor økonomi
Personlige egenskaber:
Som kollega er du struktureret af natur og fokuseret på at levere høj service. Desuden udmærker du dig i en nøglerolle med en proaktiv tilgang til arbejdet. Din evne til selvstændigt at drive projekter fremad, din villighed til at påtage dig nye udfordringer, og din initiativrige natur gør dig til en værdifuld del af teamet.
Din udadvendte personlighed gør, at du trives med en bred kontaktflade. Du er i stand til at opretholde et højt arbejdstempo og forblive fokuseret, selv når organisationen bevæger sig hurtigt. Du kan holde hovedet koldt og fokus skarpt, selv når det hele går stærkt omkring dig. Det er afgørende, at du trives i et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor samarbejde og gensidig støtte er nøglen.
Praktiske informationer:
- Opstart: Hurtigst muligt
- Varighed af vikariat: 6 mdr. +
- Arbejdstid pr. uge: 37 timer
- Løn efter kvalifikationer
Arbejdstid: Hverdage 08:00 – 16:00
Såfremt du finder ovenstående interessant, er du meget velkommen til at ansøge direkte via denne side allerede i dag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001837