Erfaren og kundeorienteret administrativ medarbejder søges for samarbejdspartner i 8520 Lystrup

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en hverdag med masser af kontakt til mennesker og alsidige opgaver? Så er du måske den administrative blæksprutte vi søger for vores samarbejdspartner i 8520 Lystrup.

Du vil blive en del af et team på 5, hvor du med dine kompetencer vil agere som en blæksprutte i teamet. Du vil sammen med dine kollegaer yde direkte support og servicering til kunderne og varetage driftsopgaver.

Derudover kan du se frem til en arbejdsdag med følgende opgaver:

  • Korresponderer på mails og opkald
  • Vagttelefon 2 - 3 gange om ugen
  • Servicering og support af kunder
  • Varetagelse af administrative opgaver
  • Kvalitetssikring - behandling af forsikringssag
  • Diverse ad-hoc opgaver

Du får en grundig oplæring, men ellers kommer du til arbejde selvstændigt, hvorfor det er vigtigt, at du har et godt overblik og masser af gå-på-mod.

Din profil

Vi søger dig, der har erfaring og trives med administrative opgaver. Som person er du struktureret og kan bevare overblikket, selv når det går stærkt. Det er vigtigt, at du sætter pris på at arbejde i et roligt miljø, hvor der er stort fokus på kvalitet og grundighed. Derudover er det vigtigt, at du er serviceminded og kundeorienteret og er proaktiv. Din udadvendte personlighed gør, at du trives med en bred kontaktflade. Det er en fordel – men ikke et krav - hvis du har fået dine erfaringer og kompentencer i en stilling i byggebranchens verden.

Desuden ser vi gerne, at du kan nikke genkendende til følgende:

  • Du er udadvendt og har lyst til at deltage aktivt i dialogen med både ledere, kollegaer og eksterne samarbejdspartnere
  • Du udstråler positivitet og livsglæde
  • Du har erfaring med IT-systemer og har evnen til at sætte dig ind i nye IT-systemer
  • Du er rutineret MS Office bruger og er fortrolig med at arbejde med IT-værktøjer
  • Du har en uddannelse som kontorassistent, en anden relevant uddannelse eller har erfaring fra en lignende stilling
  • Du arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst
  • Du taler og skriver fejlfrit dansk

Praktiske informationer:

  • Opstart: Hurtigst muligt
  • Arbejdstid pr. uge: 37 timer men der er også mulighed for nedsat tid
  • Løn efter kvalifikationer

Arbejdstid:

Man - torsdag 07:00 – 15:30

Fredag 7:00 - 15:00

Såfremt du finder ovenstående interessant, er du meget velkommen til at ansøge direkte via denne side allerede i dag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

FLAIR - tidligere Adecco, Falkoner Alle, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001933

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet