Executive Assistant

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Grib en spændende mulighed og bliv Executive Assistant for vores CEO

Som Executive Assistant (EA) bliver du et vigtigt bindeled i organisationen og en tæt sparringspartner for vores CEO. Det kræver, at du har mod på at gribe det ansvar og de mange bolde, der bliver sendt din vej, og formår at agere tovholder i en dynamisk og til tider hektisk dagligdag - hvis det lyder som noget for dig, så har du her en fremragende mulighed for både faglig og personlig udvikling i en spændende rolle.

Stillingen som EA rummer mange forskellige facetter, hvor du bliver involveret i opgaver på et operationelt såvel som strategisk niveau i nært samarbejde med vores CEO. Som vores CEO's højre hånd evner du at kommunikere professionelt, bringer en skarp forretningsforståelse med ind i jobbet og trives med at være tæt på beslutningstagning.

Jobbet

Din primære rolle er at fungere som nøgleperson for vores CEO. Du kommer til at arbejde med en bred palette af opgaver, som varierer fra at være meget hands-on til af mere strategisk karakter. Dine opgaver vil blandt andet inkludere:

  • Koordinering af og deltagelse på bestyrelses- og ledermøder samt udarbejdelse af referater
  • Agere tovholder på ledelsens handlingsplaner
  • Udarbejdelse af månedsrapporter til bestyrelsen
  • Korrespondance med vigtige samarbejdspartnere
  • Administrative opgaver, herunder planlægning og koordinering af kalender samt håndtering af mailbox

Yderligere skal det forventes, at jobbet kræver fleksibilitet i forhold til arbejdstid.

Din profil

Som person er du proaktiv og selvkørende - og trives i at have en understøttende og koordinerende rolle. Det er vigtigt, at du er målrettet, energisk og selvstændigt griber dine opgaver. Du er en stærk kommunikator, som formår at få dit budskab klart igennem i tale og på skrift, og du er i stand til at give sparring til vores CEO. Din tilgang til dine kolleger og omgivelser er imødekommende, og du bidrager med god energi og humoristisk sans.

Din baggrund

Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelse og eventuelt et par års erfaring fra en lignende stilling. Vigtigst er det, at du har erfaring med og interesse for selvstændigt at organisere dine arbejdsopgaver og derfor er initiativrig, struktureret og systematisk. Du har erfaring med at udvikle præsentationer, rapporter og referater og har de nødvendige IT-færdigheder til at udarbejde førnævnte. Du behersker dansk og engelsk på et højt niveau i skrift og tale og kan begå dig i forhold til kolleger og samarbejdspartnere i de nordiske lande.

Hvad vi lægger vægt på

Værdiskabelsen hos kunden og i Nobly er noget, vi lægger vægt på. Vi leder derfor efter dig, der er drevet af at samarbejde på tværs af Nobly, og i øvrigt evner at gå problemløsende og selvstændigt til værks. Det er afgørende, at du finder stor værdi i at gå i detaljen og har fokus på høj kvalitet og faglighed. Samtidig er det vigtigt for os, at du er klar til at bidrage til vores sociale og kollegiale fællesskab.

Det får du i et arbejde hos Nobly

Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job i et godt socialt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi har fokus på at levere høj kvalitet i alt, hvad vi foretager os, da vi ønsker at levere den gode kundeoplevelse. Samtidig er det vigtigt for os, at vi har det sjovt sammen og passer godt på hinanden. Vi lægger derfor stor vægt på sociale aktiviteter. Vi tilbyder et socialt arbejdsmiljø med stor fleksibilitet og gode udviklingsmuligheder både personlige og faglige. Vores værdier bærer præg af integritet, ordentlighed og empati.

Du får i høj grad muligheden for at kunne præge din egen arbejdsdag indenfor de aftalte rammer, hvor kultur, professionalisme og seriøsitet er vigtige parametre. Nobly er en arbejdsplads med højt til loftet og stor frihed under ansvar.

Vi tilbyder konkurrencedygtige ansættelsesvilkår bl.a. indeholdende fast løn, pension, sundhedsforsikring samt madordning inklusiv frugt og kaffe/the/sodavand.

Nobly

Nobly er Europas førende konsulenthus inden for Content Service løsninger, hvor vi er certificeret partner på OnBase platformen fra Hyland, der flere gange i træk er kåret som én af verdens bedste Content service platforme.

Nobly har afdelinger i Danmark, Norge, Sverige og Finland, og vi har siden 2011 implementeret og driftet forretningskritiske IT-løsninger for en lang portefølje af virksomheder inden for bl.a. bank- og forsikringssektoren, produktionsindustrien og de danske regioner.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Har du spørgsmål til stillingen?

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nobly, Klamsagervej, 8230 Åbyhøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024609

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet