BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du prøvet at finde genbrugstøj i Røde Kors, forkæle dig selv hos Fru P Kaffe & The, købe flødeboller til fredagsfilmen hos Spangsberg eller tage på en udflugt til Fregatten Jylland? Så har du brugt en POS-løsning fra Amero.
Vores POS-løsninger er en forening af nyskabende hardware og software, som gør, at produkter eller billetter kan sælges i en forretning, og som giver forretningerne uanede muligheder for at optimere og automatisere deres arbejdsgange. Der kommer du ind i billedet.
Som IT-supporter i Amero er du en altafgørende del af at gøre hverdagen lettere for vores kunder, når de ringer med små og store spørgsmål, som alle er vigtige for deres forretning. Vores POS-løsninger er fundamentet i kundernes forretning, og derfor vil du hos os blive dygtig til at kombinere din tekniske IT-viden med forretningsforståelse og skarp kommunikation.
Med mange forskelligartet kunder lærer du løbende, når hver supportsag kan bringe noget nyt og spændende inden for både hardware og software, som eksempelvis en betalingsterminal der fejler eller fejlsøgning i vores POS-software.
Samtidig er der mulighed for i perioder at få et dedikeret fokus på klargøring og installation af vores POS-løsninger, hvor du kommer ud til kunderne og sætter løsningerne op samt underviser kunderne.
Du bliver en del af en virksomhed med en levende kultur båret af værdier som er en integreret del af dagligdagen. Vi går efter, og er vilde med, stærke resultater og store ambitioner, men vi går ikke på kompromis med vores værdier og et familie- eller fritidsliv, der skal hænge sammen.
Som IT-supporter i Amero lykkes du, når du i løbet af de første 6 måneder:
- Gennemfører et spændende onboarding-forløb, hvor du bliver ført rundt i Amero-universet og kommer på kundebesøg, så du får en bred forståelse for vores POS-løsninger, samt bliver lært op af dine kommende kollegaer til at yde kundeservice, som får kunden til at kippe med flaget.
- Bringer din faglighed og personlighed i spil i teamet fra dag 1, så det kan mærkes i lokalet, at du er startet. Du bliver en integreret del af vores kultur, hvor du bidrager til, at vi lykkes som ét team. Du er proaktiv og sætter en ære i at blive dygtig, og går du i stå, tager du fat på dine kollegaer for at komme videre.
- Griber telefonen, når den ringer. Vi tager telefonen efter kort tid, så kunden oplever at få hurtig hjælp. Når du tager telefonen, kan kunden fornemme, at du smiler, og at du udviser en høj villighed til at hjælpe kunden helt i mål.
- Gang på gang viser, at du ikke stiller dig tilfreds med det næstbedste, men hver gang søger den gode kundeoplevelse. Det gør også, at du efter 6 måneder selv kan løse en stor del af de henvendelser, som kommer fra kunderne, og du udviser initiativ til at løse henvendelser mere optimalt ud fra både kundens og Ameros perspektiv. Efter 12 måneder er du selvkørende på størstedelen af henvendelserne, og du kommer med forbedringsforslag til vores interne processer og løsninger.
Når vi ser længere frem
…så ønsker vi at fortsætte væksten og udvikle fremtidens POS-løsninger. og lander spændende kunder. Er du motiveret for det og rækker du ud efter det, så kan det åbne muligheder for dig. Det kan eksempelvis være egne ansvarsområder, udvikling mod 2nd eller 3rd line ekspert på ét eller flere områder. Det kan også være, at du ser muligheder på andre områder i forretningen, som er motiverende for dig.
Vi forestiller os at:
…har et stærkt IT-teknisk fundament og er drevet af at hjælpe mennesker gennem sublim kundeservice. Du har vist tidligere i din karriere, at du skaber solide resultater, når det kommer til at hjælpe mennesker med IT.
Det vigtigste er, at du synes det er super spændende at skulle lære Ameros POS-løsninger at kende og kunne gøre hverdagen lettere for vores kunder.
Din kommende arbejdsplads
Amero har siden 2011 leveret POS-løsninger som forhandler af FlexPOS kassesoftware, der startede i 2005. I 2023 fusionerede Amero og FlexPOS til én virksomhed. I efteråret 2023 flyttede vi sammen i nye, lækre lokaler på Gunnar Clausens Vej 32, 8260 Viby J.
Vores +1000 kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag +40 medarbejdere, der trives i et miljø, hvor vi arbejder sammen som ét team og samtidig deler gode stunder over kaffemaskinen, til den lækre frokost eller over et spil dart, og så har vi en fantastisk personaleforening, der laver mange fede arrangementer.
Er du klar til at gøre hverdagen lettere for +1000 og supportere fremtidens POS-løsninger?
Så glæder vi os meget til at modtage dit CV samt en kort ansøgning på skrift via tekstfeltet i formularen eller en simpel video, hvor du sætter nogle ord på, hvorfor du bliver begejstret ved tanken om at arbejde for Amero i en rolle som IT-supporter.
Du kan søge stillingen via formularen nederst på siden her.
Stillingen er i Aarhus. Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Director, Support & Delivery, Michael Skytte på +45 69 17 06 69 eller skrive til msm@amero.dk.
Deadline for ansøgningsfristen er hurtigst muligt, da vi afholder samtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AMERO ApS, Ved Lunden, 8230 Åbyhøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033433