IT Servicedesk Specialist

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være vores IT Servicedesk Specialist?

Vi ønsker at opbygge en verdensklasse IT-support funktion med motiverede Servicedesk specialister, der ønsker at være en del af vores ambitiøse og spændende vækstrejse. Vi leder efter dig, der kan se dig selv arbejde i et tempofyldt miljø, hvor du hjælper med at sikre, at vores kunder får den bedst mulige supportoplevelse.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Overvåge, prioritere og reagere på kundeopkald, hændelser og problemer.
  • Fungere som kundeadvokat og fremme kundetilfredshed og succes.
  • Identificere og løse tekniske problemer i samarbejde med interne teams.
  • Overvågning af IT-systemer og implementering af proaktive løsninger.
  • Kommunikere med kunder og interne teams om vores IT-løsninger og services.
  • Administrere og vedligeholde vores interne Office 365-miljø.
  • Udføre brugervedligeholdelse, herunder oprettelse og deaktivering af brugerprofiler.
  • Hjælpe med at opbygge en FAQ-vidensbase for slutbrugervejledning.
  • Bidrage proaktivt til intern vidensdeling.
Din profil

Du er uddannet inden for IT og har erfaring fra kundevendte roller. Du har god teknologisk forståelse og sætter dig hurtigt ind i både systemer og kundernes behov.

Du er en dygtig kommunikator og begår dig uproblematisk på dansk og engelsk. Tidligere erfaring med Jira ITSM-platformen vil være et plus.

Du har en logisk og analytisk tilgang og motiveres af at løse problemer og jagte løsninger sammen med dine kolleger, indtil kunden er tilfreds med resultatet. Din rolle er først og fremmest at tage imod henvendelser fra vores kunder og indgå i dialog med dem og dernæst at specificere opgaverne til kollegerne i de enkelte teams, der skal løse dem.

Vi lægger stor vægt på medarbejdernes personlige engagement og interesse for IT ud over arbejdstiden. Hvis du har en passion for IT og ser det som mere end blot en profession, ser vi det som et stort plus. Vi opfordrer kandidater med en dyb forståelse for teknologitrends og dem, der nyder at dyrke deres teknologiske færdigheder som en lidenskabelig hobby, til at ansøge.

At skabe værdi er vores højeste prioritet

At skabe værdi for vores kunder er vores højeste prioritet. Derfor søger vi en person, der motiveres af at arbejde tæt sammen med både kunder og kolleger, og som samtidig trives med at arbejde selvstændigt, når der er behov for det. Du er åbenhjertig, afslappet og serviceminded, og får energi af at se resultater af dit arbejde.

Hvad vi kan tilbyde

Vi tilbyder en meget spændende, men udfordrende rolle i et fantastisk socialt miljø. Vi tilbyder en høj grad af fleksibilitet og giver dig mulighed for at bidrage til at forme din rolle, så vi sammen skaber mest mulig værdi. Vi passer på hinanden og deltager regelmæssigt i sociale aktiviteter og teambuilding-øvelser. Vores vilkår er konkurrencedygtige, og vi tilbyder også karriereudviklingsprogrammer, samt mulighed for hjemmearbejdsdage.

Rollen rapporterer til Leder for Customer Service, og du vil blive en del af Nobly Operations-teamet.

Vi søger primært i Aarhus og omegn da vores hovedkontor ligger i Aarhus.

Interesseret eller har du spørgsmål?

Kontakt Leder af Customer Service - Rune Thor Pedersen via rp@nobly.dk eller 71742720 for at høre mere om rollen.

Deadline: Så hurtigt som muligt – samtaler afholdes løbende, indtil vi har fundet den, vi søger.

Vi glæder os meget til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nobly, Klamsagervej, 8230 Åbyhøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953174

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet