Kontaktchef til kreativt performance-bureau med fokus på relationer og resultater

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Business Development Representative. Account Executive. Client Manager. Der er mange pæne ord for “sælger”. Og hey, we get it. Det lugter langt væk af en brugtvognshandler eller Låsby-Svendsen, som skal sælge sand i Sahara. Vi søger en sælger, men i stedet for sand, skal du sælge vand, solcreme og kasketter. Lad os kalde det kontaktchef i stedet for. Okay?

Hvem leder vi efter?

Som sælger, hov, kontaktchef, skal du hjælpe os med at hjælpe vores kunder ved at sælge vores ydelser og dygtige specialister. 

Dit arbejde bliver at sparke døre ind, opsnuse muligheder og bygge relationer til nye virksomheder, som måske, måske ikke kender Texta i dag. 

Din profil ser nok cirka sådan her ud:

  1. Generalist-indsigt i marketing, kommunikation og branding
  2. Erfaring med salgs- og kundeansvar fra andet bureau
  3. Erfaring med opsøgende salg i eget netværk
  4. Erfaring med salg af løbende samarbejder frem for projektopgaver
  5. Erfaring med at sidde i og være en aktiv del af netværksgrupper.

Hvis du vil have nogle nøgleord, så kan vi godt lide “relationsskaber”, “struktureret”, “netværk”, “proaktiv” og “grundig”. Du skal ikke være bange for at få jord under neglene eller forvente, at der dumper en liste med 117 inbound leads ind hver mandag. Din opgave bliver at tale til og med dem, som vi på nuværende tidspunkt har svært ved at ramme.

Hvad skal du lave?

Advarsel: Nu kommer der lidt klichéer. Men lige her passer de faktisk ret godt. Der er ikke to dage, der er ens. Du får frihed under ansvar. Og du kommer til at skulle jonglere med mange bolde på samme tid. Helt konkret skal vi have din hjælp til: 

  • Opsøgende salgsarbejde til nye marketers og brands
  • Ansvar for nysalg på tværs af afdelinger
  • Afrapportering og evaluering på salgsperformance

Hvorfor skal du vælge os?

Nok om dig. Nu vil vi gerne fortælle lidt om, hvorfor du skal vælge at lægge 8 timer af din hverdag hos os. 

Først: 

Hej. Vores navn er Texta. Vi er et creative performance-bureau. Det betyder, at vi arbejder i krydsfeltet mellem det kreative og performance marketing og er en hybrid mellem det klassiske reklamebureau og et mere resultatorienteret digitalt bureau. Vi løfter en lang række af opgaver for vores kunder, herunder alt fra Paid Social, Search, e-mailmarketing og copywriting til branding, design og kommunikationsopgaver.

Vi er 25 medarbejdere fordelt på to kontorer i Aarhus og Holstebro. Her hjælper vi primært SMV’er som en forlænget del af deres egen marketingafdeling med de opgaver, der giver mening, vi hjælper dem med.

Vi gør ret mange ting lidt anderledes, end du måske er vant til, hvis du har arbejdet på et bureau tidligere. Her får du lige vores vigtigste USP’er:

  • Fleksible arbejdstider og steder: Du kan (stort set) arbejde hvor og hvornår du vil, så længe du løser dine opgaver, og dine kunder er glade.
  • Faglig udvikling: Vi vil gerne være lidt bedre i morgen, end vi er i dag. Det bliver vi igennem personlige udviklingsforløb og ved at afsætte tid og penge til løbende opkvalificering.
  • Fællesskab: Ikke som en familie, men et fællesskab man vælger til og gider at se uden for arbejdstiden til quizaften eller bowling.
  • Fedt sted at være: Glade medarbejdere giver glade kunder. Vi måler hver eneste måned på, hvor fedt folk synes, det er at arbejde her og tager feedback seriøst. 
  • Frokostordning og andet gejl: Uden mad og drikke duer helten ikke. Vi har også en massageordning, rabatter og tilbud på en lang række webshops og andre lækre ting.

En arbejdsplads, der giver mening

Texta er et digitalt marketingbureau med kontorer i Aarhus og Holstebro. Men selvom vi er et bureau, er der ingen spidse albuer eller performance-ræs. Vi mener nemlig, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Derfor vægter vi fællesskabet højt. Både når det drejer sig om sparring i dagligdagen, men også efter fyraften.

Vi er i dag små 30 kollegaer fordelt på vores to kontorer. Dertil kommer cirka 25 deltidsansatte, som arbejder remote. Vores hold består af skarpe specialister inden for content-marketing, e-mailmarketing, inbound-marketing, betalt annoncering, grafisk design, brand-design, oversættelse, copywriting og korrektur.

Du kan se frem til:

  • et godt kollegialt fællesskab og sociale arrangementer
  • frokostordning
  • massageordning
  • flexmodel, så arbejdsdag og privatliv nemt kan gå op i en højere enhed
  • fokus på trivsel med one2ones, en åben-dør-politik og en kåring som Happy Workplace fra Zoios.

Hvornår starter du?

Vi vil gerne høre fra dig hurtigst muligt. Vi forestiller os, at du kan starte d. 1. oktober, men det kan vi også snakke nærmere om, hvis det bliver aktuelt.

Hvordan skal du overbevise os?

Kan du sælge dig selv bedre, end vi har solgt den her stilling? Fedt. Det er et godt tegn. I så fald vil vi gerne høre fra dig på job@texta.dk senest d. 25. august kl. 12:00. Vi indkalder løbende til samtaler, og skulle vi være heldige at finde den helt rigtige før deadline, er det ikke en stopklods. Det finder vi ud af. I emnefeltet må du gerne skrive “Ansøgning: Kontaktchef”. 

Du bedes fremsende dit CV og et par linjer om, hvorfor du er den rigtige til jobbet. Du behøver ikke at lave en klassisk ansøgning, men brug gerne lidt tid og kræfter på at forklare os, hvorfor du er den, vi leder efter. Resten tager vi over en kop kaffe.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TEXTA A/S, Klamsagervej, 8230 Åbyhøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094694

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet