BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kordegn på gennemsnitligt 15 timer ugentligt til Åby sogns kirkekontor. Har du lyst til at arbejde med en stor variation af administrative opgaver, er du imødekommende og vil du have et job med stor fleksibilitet? Så læs videre her!
Opgaver og ansvar
Du kommer til at arbejde på kirkekontoret i Åbyhøj, hvor vi er i alt tre ansatte, der deles om opgaverne. På kirkekontoret håndterer vi mange forskellige kontoropgaver, varetager borgerbetjening og koordinering af kirkelige handlinger.
Dine opgaver er bl.a.:
- Personregistrering og sagsbehandling
- Modtage og behandle henvendelser i kontorets åbningstid
- Udarbejde materiale til dåb, vielser og bisættelser/begravelser
- Øvrige administrative opgaver, fx besvare mails, håndtere bilag og lignende
Hvis du har lyst, kan du også komme til at varetage lettere kommunikationsopgaver, som fx hjemmesideopdateringer, planlægning af opslag til sociale medier og udarbejdelse af plakater. Vi bruger Typo3, Meta og Canva.
Arbejdstid
Du kommer til at have faste arbejdsdage og derudover er en del af jobbet at vikariere i ferieperioder (primært skolernes ferier). Planlægning af arbejdstiden sker i samarbejde med den daglige leder, som også varetager opgaver på kirkekontoret.
Vi forestiller os, at du kan møde på arbejde to gange om ugen, med minimum én fast vagt i kontorets åbningstid. Er du studerende, tager vi selvfølgelig hensyn til din undervisning, eksamener mv., når vi aftaler arbejdstiden.
Din profil
Som person er du systematisk, grundig og ansvarlig. Du kan altid hente sparring hos en kollega eller folkekirkens supportfunktion undervejs, men vi lægger også vægt på, at du bliver selvkørende og kan arbejde på kontoret alene.
Det er vigtigt, at du har godt kendskab til Outlook og har lyst til at blive uddannet i personregistrering.
Du er måske i gang med en uddannelse, og da der er en del oplæringstid, håber vi, at du har lyst til at være hos os i længere tid under dit studie.
Arbejdspladsen
Vi et stort, aktivt og levende sogn i Århus, som er ramme om mange forskellige aktiviteter drevet af dygtige medarbejdere og frivillige. Du bliver en del af et godt samarbejdsklima og rummeligt fællesskab på arbejdspladsen.
Yderligere information og ansøgning
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte daglig leder Margrethe Vejs-Petersen tlf. 51382205 eller mail: manv@km.dk
Send én samlet fil med din motiverede ansøgning og CV til 8122fortrolig@sogn.dk senest den 25. september 2024.
Opstart i jobbet: snarest muligt.
Formalia
Du bliver ansat som kordegn på deltid. Dit arbejdssted er på kirkekontoret i Åby Sogn beliggende på C. A. Thyregods Vej 47-49, 8230 Åbyhøj.
Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 og Organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 – Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kordegne. Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk.
Det er en betingelse, at den obligatoriske 5 ugers uddannelse for kordegne gennemføres indenfor 2 år efter ansættelsens start.
Stillingen er indplaceret i løngruppe 1. Årslønnen aftales indenfor intervallet kr. 305.819,00 kr. – 378.251,00 (nutidskroner). Fikspunktet er kr. 321.916,00 (nutidskroner), og lønnen kvoteres i overensstemmelse med ansættelsesbrøken. Timelønnen er omtrent kr. 167,- Aftale om indplacering i lønintervallet indgås mellem menighedsrådet og Danmarks Kordegneforening.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
AABY SOGNS MENIGHEDSRÅD, C.A. Thyregods Vej, 8230 Åbyhøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111608