Kreativ og ordensmenneske? Bliv Projektkoordinator hos Playground Marketing i Aarhus!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du at koordinere og skabe struktur, mens du holder overblikket over egne opgaver og dine kollegaers projekter? Forstår du at koble service, relationer og kreativitet med kundernes behov? Hvis du savner en kultur, hvor smilet er en del af DNA’et, så er det dig, vi mangler til vores fantastiske virksomhed i Aarhus.

UNIKKE LØSNINGER TIL KLASSISKE BEHOV

Hos Playground Marketing bruger vi teknologi og fysisk formgivning til at skabe interaktive oplevelser. Vi kalder det smil, der betaler sig. Alt vi laver skabes med et klart kommercielt formål og med smilet for øje. Vi arbejder for en lang række virksomheder samt som producent for den kreative branche, enten med salg og udleje af vores interaktive produkter eller via produktion af unikke interaktive løsninger.

Eksempler på opgaver vi har leveret til kunderne er: En fuldautomatisk vaskestation til cykler, en fotoinstallation der tager billeder - når du smiler, en indendørs vejrsimulator, en sms-styret tombola bygget ind i en tuk-tuk, et Onkel Reje-pruttespil og meget meget mere. Vores portefølje er bred, og vi er ikke bange for at prøve kræfter med nye områder og teknologier.

HVORFOR SØGER VI?

Vi har brug for en særligt dygtig projektkoordinator i teamet, som har styr på alt det, som vi andre ikke er bedst til. Den person som binder vores organisation og projekter sammen, og som får løst opgaver og udfordringer up front, så der er synergi, fremdrift og succes.

OPGAVEN – KOORDINERING SÅ ALT LYKKES

Stillingen er en kombination af at være Projektkoordinator og Office Manager krydret med projektledelse. Du sidder alene i rollen og er den koordinerende enhed i virksomheden i tæt samarbejde med de øvrige kundeansvarlige.

Den vigtigste opgave ligger i koordinering for dine 10 kollegaer, som arbejder med forskellige elementer i forretningen f.eks. udvikling af de fysiske produkter, softwaren i produkterne, det grafiske udtryk eller salg. Du skaber det helt store overblik og sikrer, at alle deadlines nås.

Du har også daglig kontakt med kunderne, hvor du skal supportere på opståede fejl på nuværende produkter og koordinering omkring nye spændende projekter.

Opgaverne består desuden af følgende:

  • Projektkoordinering og projektledelse, herunder projektoverblik og projektplaner, ressourcefordeling, planlægning af kundeopgaver ude af huset, koordinering af kundeprojekter, årsplaner i samarbejde med kunderne og logistik
  • Afvikling af kundeopgaver, herunder opsætninger og nedtagning
  • Research og indkøb til projekter samt produktudvikling
  • Administration og diverse, herunder tovholder på morgenmad og frokost samt øvrige administrative opgaver
  • Kundemøder og produkttest

Der er mange forskellige opgaver i denne stilling, og det betyder, at to dage aldrig er helt ens. Du får de overordnede rammer for opgaverne, og derefter skaber du din hverdag og strukturen for at lykkes og komme i mål. Vi søger en kollega, som kan befinde sig i en kreativ verden, hvor kollegaerne ikke altid kan agere i strukturer. Du skal kunne organisere virksomheden, men også kunne agere udenfor din egen struktur.

HVEM ER DU?

Du har erfaring fra en koordinerende rolle, hvor du har været vant til at sætte ting i proces og tænke langsigtet. Det at skabe struktur og overblik er helt naturligt for dig. Du er vild med at have styr på detaljer og skabe orden - og give dette videre til dine kollegaer.

Vi ser gerne, at du har forståelse for og er IT-interesseret, da vi arbejder med interaktive tech-produkter, hvor du skal kunne servicere kunderne. Vi bruger slack, podio og egenudviklede IT-løsninger, som du bliver lært op i.

Som person har du fokus på de gode relationer til kunderne, som du også giver en topklasse service. Du er ansvarsbevidst, så intet falder ned mellem to stole. Dertil er du er selvkørende og løsningsorienteret, så de bedste løsninger findes til både de små og store udfordringer. Du er vant til at skulle træffe beslutninger selv og sige din mening. Vi laver fejl, støtter hinanden og giver feedback – så vi hele tiden udvikler os og virksomheden. Vi er en dansktalende virksomhed, men du skal også kunne tale engelsk. Dertil skal du have kørekort.

HVORFOR SKAL DU SØGE?

Det er et spændende job, hvor du er med til at forme jobbet, og så bliver du en del af et fantastisk hold. Mange virksomheder påstår, at deres kultur er unik. Det gør vi også. Vores kultur er kendetegnet ved, at vi griner og smiler meget, og alle hjælper alle – og alle kender alle. Vi eksperimenterer og har mod til ukendte projekter, som vi altid tilgår med en faglig stolthed. Der er mange projekter i gang samtidig – og det kan til tider blive hektisk.

Vi er et ungt team med en gennemsnitsalder omkring de 30 år. Inklusive dig er vi 11 personer i vores fantastiske team i Åbyhøj, Aarhus. Vi afleverer årligt mere end 100 projekter med overlevering i både ind- og udland.

Lyder det som stedet for dig?

SØG HELLERE I DAG END I MORGEN…

Vi glæder os til at modtage en kort motiveret ansøgning og CV hurtigst mulig. Alle henvendelser behandles fortroligt og med diskretion. Konsulentvirksomheden INDKOM medvirker i rekrutteringen. Inden en eventuel anden samtale bliver du bedt om at udfylde en personprofil og en kognitiv test.

Hvis du ønsker at vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte:

I uge 29-31 holder Morten velfortjent ferie og kan derfor ikke træffes. Dette gælder også for Niels i uge 28-30 Camilla i uge 29-30.

PLAYGROUND MARKETING APS – ELKJÆRVEJ 2N – 8230 ÅBYHØJ

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Playground Marketing, Elkjærvej, 8230 Åbyhøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081313

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet