Har du solid erfaring med controlling og motiveres du af at bruge din viden til at understøtte en virksomhed i udvikling?
Så er du måske den kollega, vi søger.
Hos home a/s leder vi nu efter en erfaren, løsningsorienteret og engageret økonomicontroller til en velfungerende økonomiafdeling, hvor du får rig mulighed for at anvende din viden til at understøtte forretningen.
Primære ansvarsområder
Du bliver en del af et erfarent team, der er ansvarlige for overvågning af forretningernes økonomi, forretningsrevision, udarbejdelse af forretningsgange og god compliance. Derudover varetager vi rapportering, budget, forecast, årsrapport, skat og moms, udvikling af nøgletal.
Som økonomicontroller vil du få en alsidig hverdag, hvor dine primære opgaver bliver:
- Udarbejdelse af årsrapport og skat
- Overvågning af økonomien i kædens forretninger
- Forretningsbudgetter og forretningsrevision
- Tværgående projekter, forretningsgange og implementering af disse
- Support på forretningernes økonomisystem (Business Central)
Vi søger en kollega som:
- Har fokus på at skabe de bedste resultater gennem samarbejde med kolleger i home, Realkredit Danmark og Danske Bank
- Nysgerrigt og proaktivt søger viden
- Er positiv og produktiv, og finder det naturligt at forstå komplekse problemstillinger, analysere, komme med løsningsforslag og gøre tingene simple
- Minimum har en HD-R og bringer 5-10 års erfaring som revisor eller som økonomicontroller.
Hvad tilbyder vi?
Hos home A/S tilbyder vi dig gode arbejdsvilkår og fleksible rammer. Vi sætter pris på en åben og uformel omgangstone og vægter et godt samarbejde højt. Vi tilbyder fleksibilitet i forhold til udførelse af arbejdsopgaverne samt mulighed for hjemmearbejdsdage.
Du vil som ansat i home a/s’ komme til at arbejde sammen med dygtige kolleger i home-kæden og i Danske Bank Koncernen. Arbejdspladsen vil være på homes hovedkontor i Frichsparken i Aarhus, hvor du vil få glæde af 30 kollegaer fra home a/s’ stabsfunktioner.
Interesseret?
Er du den rette kollega til stillingen, og er du motiveret for at blive en del af home a/s, så send os din ansøgning og CV snarest, og bliv en del af home, hvor vi sammen skaber fremtidens mæglerkæde.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringen, så snart vi har fundet den rigtige kandidat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens Peter Jensen, CFO, på tlf. 20165311 eller Stig Skafte, Souschef, på tlf. 44734525.
Om home
home er en førende ejendomsmæglerkæde med en lang historie, der strækker sig over mere end 30 år. Vi er dedikerede til at hjælpe danskerne med at finde deres drømmebolig og samarbejder med de bedste partnere i branchen. Med ca. 900 ansatte og 126 franchisetagere driver vi 180 home forretninger og tre servicecentre fordelt over hele landet. Vores fokus er at levere en fremragende kundeoplevelse ved at tilbyde skræddersyede løsninger, der matcher vores kunders behov.
home gennemgår i øjeblikket en spændende forandring, der har til formål at styrke vores position i branchen. home opererer i et dynamisk og konkurrencepræget marked, hvor ændringer i kundeadfærd, teknologiske fremskridt og branchens krav sker hurtigt. For at forblive konkurrencedygtige og relevante, nytænker vi vores tilgang. Gennem vores forandring arbejder vi hen imod at skabe en mere sammenhængende organisation, der kan håndtere fremtidige udfordringer og muligheder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
home a/s, Søren Frichsvej, 8230 Åbyhøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-04-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/efd0b22e-f125-4e80-8e83-890960c0f9f1