Plejehjemmet Thorsgården søger Social- og sundhedshjælpere primært til dagvagt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Plejehjemmet Thorsgården er et dejligt sted, som oser af stemning og hygge. Vi brænder for at gøre en forskel for vores beboere hele døgnet.

Vi ønsker at opnormerer og søger derfor uddannede social- og sundhedshjælpere til dagvagt.

Vil du arbejde på et plejehjem med fællesskab, nærvær og høj faglighed? Hvor man vægter et godt samarbejde også på tværs af vagtlag?
Vil du være med til at skabe stjernestunder for vores beboerne? 
Så er du måske vores nye kollega.

Et godt arbejdsmiljø er fundamentet for at vi lykkedes med at gøre en forskel for beboerne. Vi prioriterer derfor fællesarrangementer højt, det kunne eksempelvis være en tur i teateret, fællesspisning på streetfood eller blot det at vi hver dag prioritere at mødes i frokostpausen for at se hinanden i øjnene. 
I løbet af året har vi sæsonbestemte arrangementer såsom Tour de France, Høstuge, Julekalender og Spansk uge. Vi vægter tungt at der skal være plads til personlig udfoldelse og tager derfor altid personalets ønsker og bidrag til aktiviteter meget alvorligt. 

På Thorsgården bliver du en del af et tværfagligt team, der består af sosu- personale, sygeplejersker, fysioterapeuter, ergoterapeuter og ernæringsassistenter, der arbejder sammen om at give beboerne en god hverdag. 

Thorsgården ligger midt i det hyggelige Åbyhøj med Åbyhøj Park som nabo. Vi bruger parken flittigt, hvor vi går ture sammen med beboerne og nyder årstiderne skifte. Plejehjemmet har 56 boliger, som er fordelt i to fløje og forbundet af vores festsal, hvor vi samles til fælles arrangementer som f.eks. fællesspisning, fester, fredagsarrangement osv. Fra festsalen er der adgang til vores havestue og terrassen, hvor vi griller og hygger om sommeren. Derudover har vi hen over året forskellige fast ugentlige aktiviteter.

På Thorsgården fokuser vi på det tværfaglige samarbejde, er engagerede og brænder for at gøre en forskel i hverdagen for et menneske, der er blevet gammelt. Du vil blive en del af et alsidigt team, blandt andet som kontakt person i borgerforløb, hvor både dine faglige og personlige kompetencer vil komme i spil og få mulighed for at udvikle dig i takt med tidens udfordringer.

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i dagvagt.

Din profil:

  • Du arbejder derfor med udgangspunkt i borgernes mål og ressourcer og med rehabilitering for øje.
  • Du er spontan og kreativ i dit arbejde med mennesker og har hjertet på rette sted.
  • Du har et godt overblik også i de situationer, hvor der er ”flere bolde i luften”- og kan lide at tage ansvar.
  • At arbejde tværfagligt, er for dig en helt naturlig del af dit arbejde.
  • Du kan lide at blive fagligt udfordret i dit arbejde, men er samtidig bevidst om egne kompetencer.
  • Du har en anerkende menneskesyn, og i dit arbejde er du altid den bedste udgave af dig og din faglighed.
  • Det der fylder mest hos dig, er glæde og tilfredshed.
  • Du er fleksibel og langtidsfrisk.
  • DU er selvfølgelig uddannet SOSU-hjælper!

Derfor skal du vælge os:
Du skal vælge jobbet på Thorsgården fordi:

  • vi ser, hører, og berør hinanden, såvel beboer som personale
  • vi holder af hverdagen og laver noget anderledes, hvis dagen og aftenen giver mulighed for det – også gerne noget spontant
  • vi ser muligheder og skaber en følelse af tryghed, forståelse, kærlighed og hjem
  • vi kan lide vores beboere, vi kan lide hinanden og de udfordringer, der er på et plejehjem, fordi vi står sammen
  • vi arbejder hele tiden på at udvikle vores faglige kvalitet f.eks. gennem borger sikker sygepleje
  • højt til loftet – Vi søger altid at optimere arbejdsgange og tager imod inputs og idéer til ting der kan optimeres
  • Du har som medarbejder på Thorsgården rig mulighed for at påvirke dit daglige arbejde. 

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 01-04-2024 eller efter aftale.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.
  
Ugentligt timetal: 37 timer/uge eller efter aftale.

Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Viceforstander Mikkel Petersen på tlf. 51575722

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfristen er den 26-02-2024

Vi forventer at afvikle jobsamtaler løbende og senest den 29-02-2024 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.

Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Thorsvej 30, 8230 Åbyhøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991104

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet