Stå i spidsen for at implementere fremtidens POS-løsninger som projektleder i SaaS-virksomhed med massivt potentiale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kender du den frustrerende følelse, når det er svært at forklare andre, hvad du laver på dit arbejde? Den følelse er fortid, for hos Amero kan du på en tur i byen med stolthed vise venner og familie, hvad du står i spidsen for at implementere som projektleder, når der i butik efter butik er en POS-løsning fra Amero.

Markedet for POS-løsninger er i hastig udvikling, og vi vil være én af frontløberne med fremtidens POS-løsninger. Som projektleder træder du ind på et tidspunkt, hvor dagligdagen er vanvittigt spændende. Amero og FlexPOS er i efteråret 2023 fusioneret under navnet Amero, og vi er allerede godt i gang med at forløse vores massive fælles potentiale. Vi har for nylig landet en stor kunde med +45 butikker, og dit første projekt er at implementere POS-løsninger til de butikker, som gør, at de kan arbejde effektivt og skabe en bedre forretning og oplevelse for deres kunder.

Du bliver vores første dedikerede projektleder, så du får ansvaret for, at vi udvikler et framework for, hvordan vi arbejder med projekter i Amero, og du er med til at sætte standarden for, hvordan en projektleder i Amero skaber størst mulig værdi på både store og små projekter. Du bliver en vigtig højre hånd for vores CEO, Jakob Højland, hvor du løber med flere af de typer af projekter, som tidligere har været Jakobs ansvar.

Vi tilbyder dig en potentielt karrieredefinerende rolle i projektledelse, hvor du står i spidsen for, at vi implementerer POS-løsninger, der får kunderne til at kippe med flaget. Du bliver en del af en virksomhed med en levende kultur båret af værdier som er en integreret del af dagligdagen. Vi går efter, og er vilde med, stærke resultater og store ambitioner, men vi går ikke på kompromis med vores værdier og et familie- eller fritidsliv, der skal hænge sammen.

Og ja, det er super fedt, at du kan gå ind i en butik og se et fysisk produkt, som du har været med til at implementere 🙂

Som projektleder i Amero lykkes du, når du i løbet af de første 6 måneder:

  • Du er fra start nysgerrig på Ameros løsninger, systemer og de interne processer. Du forstår hurtigt værdikæden og samarbejdet på tværs af alle teams i Amero og med eksterne interessenter. Du stiller mange nysgerrige spørgsmål, og din lærevillighed gør, at du hurtigt bliver en værdifuld del af dagligdagen, hvor du kigger på, hvordan vi lykkes med projekter i Amero.
  • Du har på de første 14 dage fået en grundig intro til projektet og projektplanen med vores nye, store kunde. Målet er, at du i løbet af de første par uger kan overtage ansvaret for projektet, men det afhænger af, hvornår du starter op. Kundens løsning skal implementeres i efteråret, og vi har pt. ugentlige planlægningsmøder med både kunden og kundens andre IT-samarbejdspartnere, så der bliver skabt en solid plan og IT-infrastruktur for kunden. Du sikrer det gode samarbejde både internt og eksternt, som er win for alle, og hvor projektet får fremdrift mod en succesfuld implementering.
  • Du er efter 2 måneder kommet ind i yderligere 1-2 kundevendte eller interne projekter, hvor du tager ejerskab på projekterne, og hvor du gør dig umage med at sikre forankring internt hos Amero, så hele værdikæden er tænkt ind, og der laves en gennemarbejdet overlevering til driften. Samtidig lykkes vi med at levere projekter, som gør, at kunden vil anbefale os til andre.
  • Du har efter 3 måneder vist, at du er en virkelig dygtig projektleder, hvor dine kolleger i Amero kan se værdien af at få en projektleder ind, og hvor Jakob har en stor tillid til dig. Sammen med din nysgerrighed og erfaring fra de første projekter i Amero betyder det, at du efter 6 måneder i samarbejde med Jakob har udviklet et projekt-framework, som vi fremadrettet vil bruge i vores kundevendte projekter, og som bliver forankret i organisationen.

Når vi ser længere frem…

…så ønsker vi at fortsætte væksten og udviklingen af vores POS-løsninger, hvor vi lander spændende projekter, og det vil naturligt åbne muligheder for dig. Det kan være, at vi skal opbygge en decideret projektorganisation, eller det kan være, at du ser muligheder på andre områder i forretningen, som er motiverende for dig.

Vi forestiller os, at du…

…ved, at du er drevet af at lede IT-projekter, og at du har gjort det med succes før. Du har forståelse for mekanismerne i en SaaS-drevet forretning, og du bringer en høj grad af IT- og forretningsindsigt samt kommerciel forståelse.

Du formår at se projekter fra de forskellige interessenters perspektiver, så projekterne kommer godt i mål, hvor der er tænkt win for alle både internt og eksternt.

Det vigtigste er, at du ikke kan vente med at få lov til at være en del af en virksomhed, der har store ambitioner, og hvor det ikke er en kliche at sige, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

Din kommende karrieredefinerende arbejdsplads

Amero har siden 2011 leveret POS-løsninger som forhandler af FlexPOS kassesoftware, der startede i 2005. I 2023 fusionerede Amero og FlexPOS til én virksomhed. I efteråret 2023 flyttede vi sammen i nye, lækre lokaler på Gunnar Clausens Vej 32, 8260 Viby J.

Vores +1000 kunder spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Vi er i dag +40 medarbejdere, der trives i et miljø, hvor vi arbejder sammen som ét team og samtidig deler gode stunder over kaffemaskinen, til den lækre frokost eller over et spil dart, og så har vi en fantastisk personaleforening, der laver mange fede arrangementer.

Er du klar til at stå i spidsen for at implementere fremtidens POS-løsninger som projektleder?

Så glæder vi os meget til at modtage dit CV samt en kort ansøgning på skrift via tekstfeltet i formularen eller meget gerne en simpel video, hvor du sætter nogle ord på, hvorfor du bliver begejstret ved tanken om at arbejde for Amero i en rolle som projektleder.

Du kan søge stillingen nederst på siden her.

Stillingen er i Aarhus. Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Director, HR, Sebastian Kastrup på +45 69 13 79 43 eller skrive til sebastian@amero.dk.

Deadline for ansøgningsfristen er hurtigst muligt, da vi afholder samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

AMERO ApS, Ved Lunden, 8230 Åbyhøj

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019724

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet