BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du gerne have et alsidigt job, hvor du kan sætte dine IT-kompetencer i spil og løse hverdagens tekniske udfordringer hos vores kunder i restaurationsbranchen?
I vores softwarevirksomhed arbejder vi sammen for at opnå succes og lette hverdagen for vores kunder med en service, der går ud over kundernes forventninger. Vi søger nu en supportmedarbejder med teknisk snilde og et godt IT-kendskab til vores team.
Vi leder efter dig, der har lyst til at yde den gode service, går målrettet til tekniske udfordringer.og sætter en dyd i at sikre, at kunden får en god oplevelse – hver gang.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte…
- Identifikation af kunders udfordringer og løsning heraf gennem præcis og effektiv forklaring
- Teknisk support via opkald og mails fra kunder
- Oprettelse af nye kunder og opsætning i backoffice i vores systemer
- At give viden fra dig og lære kunderne hjælp til selvhjælp, så de fremover selv kan løse udfordringer i systemerne – fx gennem vores online videoguides
- Samarbejde med kollegaer i udvikling – bl.a. systemtests ved udvikling af nye opdateringer og features
- Løbende udvikling af interne procedurer for optimering af kundeservice.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en positiv, imødekommende energi og drives af at identificere og løse IT-udfordringer. Du kan lide at tale med mennesker og kommunikerer både klart, venligt og letforståeligt, så kunderne føler sig hørt og hjulpet bedst muligt.
Vi håber, du har erfaring eller uddannelse inden for teknisk support og/eller kundeservice, men dette er ikke et krav. Kendskab til branchen, bogføringsprincipper og kasse-/POS-systemer er ligeledes en fordel, men ikke et krav.
For at få succes i stillingen er det dog vigtigt, at du kan nikke genkendende til, at du har…
- Flair for IT og erfaring med at arbejde i forskellige systemer
- Stærke kommunikationsfærdigheder på dansk og engelsk i både skrift og tale. Yderligere sprogkundskaber er blot en fordel.
- Lyst og evne til at tale med mennesker og hjælpe andre med IT på både mail og telefon.
Du kan glæde dig til…
- En spændende fuldtidsstilling i en vækstende virksomhed med varierende arbejdsopgaver og rigelig mulighed for personlig og faglig udvikling
- Et grundigt introduktionsforløb, hvor du vil blive klædt godt på til at varetage stillingen.
- At blive en del af et fantastisk team med gode kollegaer i Århus med højt til loftet, frihed og en uformel omgangstone
- Godt kollegaskab og flere årlige personalearrangementer – blandt andet sommerfest og julefrokost.
- Frokostordning – og masser af kaffe.
Om We Serve You
Hos We Serve You vil vi gøre hverdagen nemmere for ejere og ansatte i takeaway- og restaurationsbranchen. Vi laver systemer til bl.a. bordbooking, takeaway, kassebetjening og egenkontrol.
Vores nøgleord er udvikling – og vi arbejder hver dag for at udvikle vores systemer, service og kompetencer, så vi sammen kan skabe endnu større værdi for vores kunder.
Hos os sætter vi medarbejderen i fokus, fordi vi ved, at vi yder den bedste service for vores kunder, når vores medarbejdere trives.
Ansøgning og kontakt
Er det dig, vi leder efter? Så skynd dig at sende en ansøgning, cv og eventuelle andre dokumenter til job@wsy.dk med emnet ”IT-supporter”.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 81 22 30 40 og tast 6. Spørg efter Ulrich Juul Jacobsen.
Ansættelse hurtigst muligt eller efter aftale. Løn efter kvalifikationer.
Vi afholder samtaler løbende og afslutter processen, når vi finder den rette kandidat.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
WE-SERVE-YOU ApS, Valhalvej, 8230 Åbyhøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6008161